Известие

Collapse
No announcement yet.

странен проблем ми се появи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странен проблем ми се появи

    колеги, като сменях съединителя и разкачих някой букси, сега колата като я запаля и е студена е ок в началото държи 1300 оборота, а като загрее ...... тогава иде проблема, вдига оборотите на 2000 и започват да играят от 1500 до 2000 и то е постоянно, имате ли представа кое може да не съм закачил или да съм си направил друг проблем евентуално да съм пукнал гумения колектор между дебитомера и инжекциона, или нещо от сорта....
    помягайте моля ви че не може да се кара така
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    ..

    Моята прави така като и откача дебитомера. Ти да не си откачал дебитомер или ламбдсонда?
    Алфа 145 1.6 TS 97' 120

    Comment


    • #3
      абе и аз си помислих че е дебитомера ама буксите му са закачени, а ламбдата изобщо не съм я откачал, на дебитомера едната букса беше малк охлабава ама я "вкарах" както трябва и файда никаква пак същата работа
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #4
        ...или да съм си направил друг проблем евентуално да съм пукнал гумения колектор между дебитомера и инжекциона, или нещо от сорта....
        Нещо такова трабва да е. Щом и охлабена букса си имал, може и при дебиЛомера да е проблема. Както е написал колегата, така се държи с откачен дебитомер или много сцепен въздузовод.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          всичко е закачено бе м..ка му и прасе, и въздуховода е ок и пак е така, възможно ли е да е дал грешка компа и от там да идва пробелма??
          нямам представа и аз
          ама не се кара еи, аааа да попитам между другото дебитомера ми беше целия омаслен отвътре, може ли да ми направи проблем това??
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment


          • #6
            Компютъра може да елиминираш, като го ресетнеш (изключиш акумулатора за 15-ина мин.). После палиш и оставяш за поработи ~ 30 мин (уж се самоубучава нещо). Тестваш.
            между другото дебитомера ми беше целия омаслен отвътре, може ли да ми направи проблем това
            Понеже, пишеш "беше", явно, че вече си го изчистил и проблем може да прави, ако при чистенето си еб@л м@м@т@ на чикиритката, която е в него от страната на въздушния филтър.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              аз не съм "бъркал" на дълбоко в дебитомера само повърхностно изчистих маслото което беше в началото на отвора , иначе снощи след карането ми даде е..ати разхода със 5 литра 9 км и сега колата е пред работата на жена ми, оборотите спряха да играят обаче ги държи на 1800 близо 2000, при мене ламдата е направо с един дълъг кабел който се връзва при релетата зад акомулатора него го бях откачил ама сега си е закачен, на дебитомера и двете му букси са закачени, въздуховода е здрав има две маркучета по тънички дето влизат във въздуховода и те са здрави, б..си гърча не знам къде да гледам другаде..... комутаторите са закачени бобините също и.......... ми аз друго не съм разкачал.....
              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
              Suzuki GSXR 750 W настоящ
              Kawasaki KZ 440A вече бивш

              Comment


              • #8
                Колата не е ли от подписа? Щото не се сещам къде има 2 букси на дебитомера?! Дай и малко повече инфо- интересува ме лесно ли пали и дали държи обороти на студен двигател?
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  ами едната букса е в задния край на дебитомера към инжекциона там се закача а другата е отпред към въздушния филтър, за колата от подписа става дума ама тя е междинка и няма да се учудя ако са измислили нещо дето не всички го знаят, иначе да колата пали лесно и като е студена държи 1300 оборота без никакви проблеми, като и подам газ обаче глъхне направо е готова огаснала и трябва да я препомпя преди да тръгна
                  sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                  Suzuki GSXR 750 W настоящ
                  Kawasaki KZ 440A вече бивш

                  Comment


                  • #10
                    извинявам се за грешната информация относно дебитомера, значи буксата там си е само една, а иначе втората букса е след въздуховода, но тя също както казах е закачена, нищо друго ли не ви идва на ум колеги?? ако е така значи проблема ми е в дебитомера явно, възможно ли е да е някое реле, слаба връзка или нещо от сорта...
                    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                    Suzuki GSXR 750 W настоящ
                    Kawasaki KZ 440A вече бивш

                    Comment


                    • #11
                      снощи като се върнах от работа и си прибрах колата в къщи реших да проверя каква е хавата значи на запален двигател в момента колата държи 1800/2000 оборота и на моменти започват да играят оборотите но за кратко да кажем минута две и спират, и така откачам значи буксата на дебитомера и колата полудява оборотите почват да подскачат от 600 до 2000 , това какво означава че дебитомера работи, или че е замиинал извинявайте ама не съм особенно запознат с действието му , ако е наред дебитомера моля дайте ми някаква идея от къде може да ми е проблема
                      а да и като откача другата букса след въдуховода колата си гасне което до колкото знам е нормално
                      моля ви се помагайте
                      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                      Suzuki GSXR 750 W настоящ
                      Kawasaki KZ 440A вече бивш

                      Comment


                      • #12
                        Колега на големив колектор отдолу има два вакума провери нали са закачени.
                        sigpic

                        Alfa Romeo 155, 1.8, TS

                        Comment


                        • #13
                          благодаря колега ще погледна довечера, не се кара ей не мога да включа на скорост от тезиоборотиимам чувството че ще ми падне кутията това говоря за 1-ва и за задна гася колата и така включвам
                          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                          Suzuki GSXR 750 W настоящ
                          Kawasaki KZ 440A вече бивш

                          Comment


                          • #14
                            колеги да ви се похваля проблема е отстранен, и се оказа нещо дето никой не може да предположи какво е,
                            ама айде няма да ви карам да гадаете, става дума за клапата на инжекциона, аиде утре ще кача снимки на виновника да се разбере съвсем конкретно за какво става дума
                            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                            Suzuki GSXR 750 W настоящ
                            Kawasaki KZ 440A вече бивш

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                              колеги да ви се похваля проблема е отстранен, и се оказа нещо дето никой не може да предположи какво е,
                              ама айде няма да ви карам да гадаете, става дума за клапата на инжекциона, аиде утре ще кача снимки на виновника да се разбере съвсем конкретно за какво става дума
                              Случайно да нямаш предвид дроселовата клапа ?
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X